Friday, April 3, 2009

ngantok+mamai+on9

tak tahu nak wat per..
so, here i am
posting a blog without contents..
hehe..
is that true??
i don't know..
judge it!

aku ngah on9 kat cafe sutera nie..
ingatkn malaz r nk gi..
nie pon bru bgn dri tidur yg sekejap
tak tau nape aku nk sgt on9
mungkin time mamai tadi kene ajak oleh syatbi n feek g on9
so, aku ikut je r..
malaz nak fikir byk

haha..
rase nak gelak r..
tp tak boleh kuat2..
nnti sume orang lari..
huhu..
ngantok lagi nie..

aku nak guna facebook lak lah..
macam best jer..

sekarang nie aku ade friendster and myspace jer
so, kurang meluas laa..

marilah ramai-ramai add friendster n myspace aku..
add me 8: adiey_moon@yahoo.com

insyaAllah law aku da ade facebook aku gtaw kowank k!

aku nak cari kwn ramai-ramai..
huhu..
law ade yang sudi dialu-alukan..

k
wa nak cau lu..
papehal i publish post baru
nite to all!

No comments:

Post a Comment