Monday, April 6, 2009

hatiku

hari tu ade org merajuk kat aku
dye kol n cakap
"nape tak kol 2 hari"
aku tergamam dan terkelu..
then dye terus letak phone
aku rase bersalah giler

bukan aku tak nak kol ke, mesej ke
but
i da xde kredit time tue
duit pon tgh short

2 hari aku fikir cmne nak pujuk
then syatbi bagi r kat aku idea..
"kau nyanyi la lagu kat dye"
minta maaf

so
hari sabtu tue aku kol dye n nyanyikan lagu utk dye
hehe..
then dye bagi mesej
dlm mesej tu cakap
"romantiknyer..."

huhu.....
hatiku bagai melayang..
ermmm.

buat pengetahuan org yg mesej aku nie..
kalau awk bace post nie fikirkan dgn mendalam..
saya tak kisah siapa awak
rupa paras awak
sikap awak
penampilan awak
sebenarnye...
saya cintakan awak sepenuh hati..
fikir-fikirkanlah...

andai aku ditakdirkan bersamamu..
cuma 3 yg kupinta..

1 dia pandai menjaga agamanya
2 dia pandai menjaga kehormatan dan maruahnya sendiri( x bergaul bebas)
3 dia menghormati kedua ibu bapa

rupa paras bukan ukuran dalam percintaan
hati yang tulus dan suci yg membuahkan kebahagiaan
jgn lupa diri
bersihkan hati
terima org seadanya..

itulah luahan hatiku padamu
jika sanggup menerimaku seadanya
terimalah...
akan ku menanti sebuah jawaban
jawaban yang pasti
tentang hati.....

4 comments:

  1. wahh
    adiey
    gentleman+romantik nye
    i wish i hve a boyfriend like u
    someday later
    (:
    hepy nye adiey
    jeles ah

    ReplyDelete
  2. wahh
    adiey
    gentleman+rmntk gle
    em nie btl2 tgkap cintan
    hehe.
    i wish i hve a byfriend like u someday later..

    (:

    ReplyDelete
  3. hehee...mcm knl jk sapa yaa...

    ReplyDelete
  4. kau mun...jiwang juak ko

    ReplyDelete