Wednesday, February 18, 2009

luluh

jam 1.30 pagi baru aku balik umah mlm tadi..
lepaz je klaz static aku lepak kat restoran selera ibu..
time tu bru kol 10.15 mlm..
bru nak mkn mlm plak tu..
ish..ish..ish..
kejamnya aku pada perutku
takpe
tapi nasi goreng kampung telur mata kat selera ibu memang terbaekk!!
wa cakap lu tak rugi mkn kat selera ibu..(promote)
cuma dye serve lambat ckit la..
topik kiteowank time lepak tu tak len tak bukan pasal awek..
entah mcm ne topik tu bley kuar plak..
mulanya syatbi(mmber dr cameron highland) tanya pasal aweks2 kat s'wak n sabah
lepaz tu cerita mula menjalar dan menjadi topik hangat..
sehangat bara yg blm terpadam
umpama duri tertusuk di hati..
emmm...
nape awek kite bley wat kite jealous tp kite tak bley wat dyeowank jealous??
nape acik kite je yg mengaku kalah padahal dyeowank yg salah??
nape acik kite jew yg kene pujuk law dyeowank merajuk??
nape kite x bley merajuk??
adakah kerna ego wanita terlalu tinggi?
adakah kerna lelaki sekadar permainan mereka?
adakah kerna mereka tdk serious dlm percintaan??
kenape??
kenape??
kenape??
adiey tak tujukan persoalan ini kepada semua kaum wanita
kerna adiey tahu
bukan sume pompuan begini
ade gak yang memahami
menyayangi
dan
mencintai...
arghh...
lupekanlah saja
cinta itu buta
dan juga boleh membutakan
so
4 now
fokus bende len je r...

kite tukar cite plak
law nak sambung smpi esowk x habez2 lagi..
hari ini aku bgn kol 7.15 pagi..
am la yang kejutkan
nasib baek dye kejutkan
aku da la tdo kol 2 pagi
pagi plak ade test

test lukisan teknikal memang menyeksakan
dgn tekanan drpd lecturer
susah mat
tapi aku bersyukur la yang aku sempat ciapkan test tu
ramai gak yg tak sempat ciap
yang aku kesiannye budak2 yg takde asas dalam lk
bende yg x diajar pon kuar gak dlm test
ish..ish..
kalaw aku jadi dyeowank mahu taknye aku hantar kertas kosong kat lecturer..
habez test tu ingatkan da habez la tension
rupenya
makin bertambah TENSION!
time tu blaja sectioning plak
line spacing kene 2.5 angle 45 darjah
bapak leceh mat
sume budak da kalut semcm..
hm.. redha je r...
hidup inikan satu ujian..

lepaz klaz jew, kiteowank gi mkn kat kafe
then sambung klaz mat n bel
time bel kiteowank buat debate dlm klaz
memang meriah la klaz
walaupun sume bertikam lidah mempertahankan pandangan masing2.
tapi yang penting
lecturer n student sempoi je spnjg klaz..
takde r tension sgt mcm klaz lk..

memang penat la hari nie..
tapi takpe
sekurang2nye takle sia2 aku hidup ari nie..
dan tak luluh gak hatiku ini..

No comments:

Post a Comment