Monday, February 23, 2009

sejarah mungkin berulang

minggu lepaz minggu paling aku tension.. uhh.. penat. mcm2 peristiwa berlaku..
exam mat 183
hancur mat..
exam static..
GAGAL!!!
ape nak jadik ngan aku nie..
markah statik aku paling rendah antara suma budak
7/40
nak nangis tengok keputusan teruk camtu..
tapi xpe r..
hidup ini memang p***t..
tapi esowk masih ada..
menyesal giler r..
lecturer static bengang jew..
xde sowank pon dapat fulmark..

aku plak timbol azam bru..
bagiku..
kejayaan xkan kemana
selagi kita
mampu mengejarnya
dan
berusaha menggapainya..
berjaya tanpa kegagalan
umpama tdk berjaya
tapi kejayaan sebenar
lahir dari kejayaan selepaz kegagalan
(kata2 hikmahku)

umm..
biarlah ape owank nak kate..
aku gagal ke..
bodoh ke..
bangang ke..
yang penting lepaz nie
tiada owank yg bley menghalang aku tuk berjaya
cukuplah skali aku gagal
aku menyesal
tapi ku ambil iktibar
atas sume yg berlaku kepadaku
kerna
aku tahu
sejarah mungkin berulang...

No comments:

Post a Comment