Monday, February 16, 2009

kenangan terindah

samekom...
lame gak aku x publish new post.. bukan pe, da jadi student u nie mesti la cbuk.hehe.. apela yg nak d cbukkan aku pon x taw r. stakat student uitm jew.. bukan u len pon.. argghh.. xyah la pk2 sgt pasal tu.
nie adiey nak cite ckit..
sbab adiey x publish new post..
bukan sbb ade maslh..
bukan sbb sakit hati..
bukan kerna mati.. (ups)..(mintak jauh)
bukan kerna alpa..
bukan kerna cinta..
nie cite pasal aku..
apo aku buat..
last week..
bolehla aku ungkapkan
sebagai..
kenangan terindah...
sungai sedim tempat ku bertandang
kedatangan dgn hati yang berat
namun tetap ku gagahi melangkah
kerna
disitu tersimpan pelbagai rahsia
rahsia pe ek??
aahh..
lupekan tu sume...
sepatutnye yg pergi ahli klab memanah
tapi entah mcm mane 4 owank budak sesat(salah sowank nye aku r..)hehe..
kiteowank duduk dlm chalet
kabin kteowank paling ramai
7 orang
kabin yang len 4 orang jew
iez, am, haziq, norm, acap, naim n aku
memang berpadat la kiteowang dlm tu..
takpe r..
aku redha..

pergi sana
mcm2 aktvt..
memanah jew xde..(kata klab memanah)
time barbeku nak hidupkan api lagi lame dari memanggang ayamnye..
ishh..ishh..ishh..
kesian dgan lecturer..sume lapar..
yg paling bez
mandi!!!!
terjun sana sini..
last nite
kiteowank wat campfire
bnyk teka-teki
kueh ape mkn ngan susu???
dari jauh mcm pokok tebu, dekat mcm pokok jagung. pokok ape?
kueh ape mkn kueh?
hehe.. sume jwpn logik tp gile2 ckit..
dpt gak berkenalan malam tu
ramai student hotel
kiteowank panggil budak kuli jew
tp sir cakap kena panggil DCA, baru market
rohani, kodokdidi, mimi,khairul, zaaim n byk lagi r...
malaz nak sebut sume
jgn kecik ati k!!!
masuk bilik cite hantu plak..
mcm2 hantu ade..
hantu bangkit, hantu puchong, jelangkong, ju on, langsuir
saka..
norman lagi bez..
dye cite hantu jual nasik lemak!
am plak cbuk cite pasal saka.
aku plak cbuk cite pasal hantu bangkit n hantu senyum.
masing2 ade cerite tersendiri..
tapi
aku ade kemusykilan lah
ade somethin' jadi kat aku mlm tu..
time aku baring aku x selesa(pancing je ckp x selesa, sebenarnya masih takut ingat cite hantu)
so
aku pon nak baring mengiring mengadap am
tapi
badan rasa ditekan kuat
x bley nak mengiring
rasa panic terus menguasai diri
truz aku teringat kalimah Allah
tiba2 badan rasa ringan balik...(saje je ckap ringan, berat x kurang pon)
time tu syukur sgt2..
lepaz tu g sambong tdo..
x taw r bende tu perasaan jew ke..
wallahualam..

last day
kiteowang amik bnyk2 gmbar
sebagai kenangan
terutamanya ngan pompuan
hehe..
mandi puas2
berenang
berakit
berpelampong
pendek kata
sume mcm xnak blik
tpi apa bley wat
bus uitm x bley tunggu
time blik kejar trak bwk barang
penat mat
nasib baek x jatuh
huhu..
bez giler wa cakap lu..
on the way blik naik bus uitm
kiteowank berlagu
lagu sume cantik2
suare kiteowank jew yang menjahanamkan lagu tu..
papepon kiteowank hepi
aku gumbira
sume pun ceria je
x la buang mase gi kem nie..

tengs 2 iez, am n haziq
coz korang da 'pakse' aku
law x aku xkan dapat
merasai
kenangan terindah......................................

2 comments:

  1. heheeheheehehe....
    mmg indah!!!
    kueh,sapa nk kueh??

    ReplyDelete
  2. weh
    sebut kodok2 plak
    sensitif taw
    haha
    thanx for mentioned my name
    hepi.bangga.
    hehe

    ReplyDelete