Tuesday, March 1, 2011

Minah Yg SENGAL!!???

Hari ni aku nak citer pasal minah yang sengal skali aku pernah jumpa..

haaa...

mesti ramai tertanya-tanya pasal minah ni kan?? apapon dia ni memang sengal dan seorang yang sgt lambat utk berfikir.. oooppps! jgn marah kalu terbaca post saya ni.. hehe..

Bukan nak mengutuk tapi itulah kenyataan. bila orang cakap lain, lain pulak yang dicakapnyer. bila cakap kat dia pulak response punyalah lambat. kalu dia ni streamyx, aku rasa mesti lagi dahsyat lembap dari broadband.. kahkahkahkah..

apapun aku doakan minah ni boleh berubah jadi yg lebih baik.. mungkin dia perlu kursus cara-cara berfikir dengan cepat atau kaedah mengenal potensi diri???

* minta maaf jika ada yg terasa.. citer kat atas hanya utk tujuan berblogging shj..
ada kesempatan aku post lagi keh!
ceria selalu:)

No comments:

Post a Comment