Wednesday, March 2, 2011

KePUASan yg TerAMaT SgT!!

hari ni aku sgt gembira sebab segala penat lelah aku terbayar dengan lumayan sekali.. Kepuasan yg tak boleh didapati dengan wang ringgit.

Berhari-hari aku dilanda keresahan memikirkan projek kelab yg aku join ni. bukan projek apapown.. just nak bukak Siswa Uptown jer. tu pun berkonsepkan pasar malam. tpi projek yg satu ni lah yg byk bagi masalah. dah lah dibagi projek last minit. minggu lepas hari rabu dibagi 'assignment' ni, rabu minggu ni(hari ini) pulak dah kena buat. memang x tidur la buat kerja.

apa2 pon thnx to project manager, samad sebab berjaya memastikan semuanya berjalan dengan lancar. walaupun terdapat sedikit kekacauan kerana budak2 UiTM yg kurang bagi kerjasama, tpi semua ahli kelab menunjukkan kerjasama yg kuat bagi memastikan semuanya berjaya seperti yg dirancang. Alhamdulillah syukur..

x lupa jugak kepada penasihat kami, puan mel sebab memberikan kata2 semangat kepada kami walaupun projek ini pun di bgi macam melepas batuk di tangga.

btw.. aku pun dah penat ni.. harap dpat tido dlm senyuman jer skrg..

No comments:

Post a Comment