Tuesday, March 31, 2009

jom

tensionnyer...
asal asyik tension nie..
aku pun tak tau laa
what's wrong with me??
law korang perasan dlm blog sblm nie pon kebanyakannya pasal ketensionnanku..
so, as a conclusion, my life is full of tension..

by the way
aku tak faham btol lah dgan perangai manusia yg 'freak' nie..
kadang-kadang aku terpikir laa..
kenapa ada orang yg narrow minded??
adakah sbb dieorang nie ego atau malz berfikir?
aku pelik btol laa..
senang skali untuk seseorang menghakimi perbuatan yang aku lakukan untuk kebaikan tetapi disalah ertikan..
hmm..
aku pon tak tahu lah
biarlah orang nie buat hal sendiri
nak hakimi aku??
terpulanglah
aku tak kesah ko nak cakap pe..
yang penting aku tak buat salah kat engkau dan aku tak fikir pon kau buat salah kat aku..

***********

wanita oh wanita...
mcm2 perangai perempuan yang aku jumpa sekarang
hidup dengan wanita pelbagai masalah mengundang
hidup tanpa perempuan pulak mcm kosong
aku heran betol lah..
perempuan nie byk sgt ego..
tak tahu lah nak ungkap camne tinggi ego dye orang nie..
setakat professor kat oxford pun tak dapat nak calculate
dah mcm2 formula algebraic, calculus, pythagoras theorem da aku cuba..
takkan dptnye nak carik...
hehe..

aku tak cakap sume budak perempuan camtu..
sbb aku pernah jumpa perempuan yang baik dan tidak berego tinggi mcm budak2 len..
kat smts dulu, ade sorang budak perempuan kelas civil yang perangainye memang aku tabik r..
sumpah baik
mmbr aku pernah couple ngan dye
tp tak dpt pergi jauh
kwn aku nye reason senang je
SPM...
aku marah gak ngan kawan aku nie
asal bangang sangat tinggalkan perempuan sebaik itu..
tp
apa yang berlaku tlh berlalu..
mungkin jodoh untuknya blm sampai lagi
takpe r
fine..
tp aku doakan mmber baik aku nie dpt jodoh yg baik
maybe
perempuan yang same
tak mustahil..
**Amin**

ai...
mlz laa aku ngan pompuan nie..
banyak songeh
dah laa..
len kali lak cite..
aku da ngantok nie
nak bobok
gud nite dear
jom.....

1 comment:

  1. adiey
    jgn tension2 ah
    jgn jdk mcm didi
    truk gle mgu nie tension
    malu je ngn mimi
    hehe
    stil ad girl yg baik
    mcm didi
    :)

    ReplyDelete