Saturday, April 18, 2009

strawberry oh strawberry!






sedap! bagi aku buah nie sedap walaupun rasenye masam n tawar.. lagi sedap law makan dengan salutan coklat atau cream. emmm....yummy! ramai tak tahu yang buah nie tak manis.. ade orang pernah gelakkan aku sebab cakap bende nie manis padahal secara realistiknya buah nie masam n tawar.. apepon aku suke ngan buah nie n takkan jemu memakannyer.. hehe..
gambar yang kat atas nie aku amik time bercuti kat cameron beberape hari yang lepas.. sampai sekarang aku masih teringatkan cameron n berharap satu hari nanti aku akan ade rumah kat sane n habiskan sisa hidup disana..

4 comments:

  1. merah gle strawberry!!!
    sedap.sedap.sedap.
    sweet!
    sedap nye adiey....
    tgk strawberry pon bole hepi
    hehe

    ReplyDelete
  2. huhu..
    nak bawak tuk dd haritu
    tapi takut lenyor..
    t tak sedap
    so just bagik dd tengok gambar je..
    hehe..
    enjoy it!

    ReplyDelete
  3. ohh
    tapela
    tgk gmba pon da kyg
    haha
    ;)

    ReplyDelete
  4. ohh
    tapela
    dpt tgk gmba pon kyg
    hehe
    :)

    ReplyDelete