Thursday, April 16, 2009

balik

hari nie aku balik umah kat penang..
terase berat hati nak balik..
but
still
i enjoyed all the moment i came here
cameron!
huhu..

tapi sebelum tue..
singgah jap shop2 yg ade kt cameron
bli brg sikit untuk bwk balik sarawak nanti..
nothing special
just strawberry tea and jam..
that's all
itu untuk mak abah kat sarawak..
ade gak bli untuk kengkawan kat penang
emm..
ingat nak beli strawberry
tapi
takut 'lenyor'

so
dgn berat hati
kite tinggalkan cameron..sblum tue lunch dlu..
mak syatbi masak ikan sembilang masak kari n ayam goreng
emmm
sedap!
teringat lagi first day smpi umah syatbi
mak dye masak daging kambing kari
lagi sedap!
papepon thx makcik!
masakan mak cik memang sedap!
menjilat jari..
thx bagi saya duduk umah makcik..
emm..
len kali saya datang lagi..
thx makcik n pakcik!

dalam kol 4 kiteowank gerak balik penang..
penat tak terkata..
pinggang pun mcm nak patah
aduyai..
punggung nak tercabut
huhu..

papepon
memori di cameron takkan aku lupakan
macam dd_athirah said
mcm kat negara omputih!
hehe..
dapat gak aku merasa asap kuar dari mulut time sejuk..
bercakap dgn asap dalam mulut
best!

dan di saat ini..
aku bersyukur sangat
kerana dapat berkawan ngan ramai kawan yang berlainan asal
boleh bawak aku cuti-cuti malaysia!
hehe..
haritu balik kl..
sekarang singgah cameron pulak..
maybe next time would be johor n sabah??
i don't know
maybe....

2 comments: