Saturday, January 31, 2009

doa perpisahan

tired..
ermm..
sedihnya hari nie.. seawal jam 7 pagi lagi aku da bgn dikejutkan oleh papa tnt. lepaz je solat subuh, truz aku packing brg yg nk dibwk balik ke penang. bila teringat kembali, rse sayu nk tinggalkan umah tnt. bukan pe, layanan yg diberikan kt umah tnt mcm berade kt umah sendiri.. senyuman mama tnt yg tak pernah lekang dr bibir n gelak tawa bersama papa tnt yg suka wat lawak.hehe.. namun kesayuan tetap x dpt bertahan dihati. suara sebak mama tnt ketika melepazkan kami pergi di hentian pudu membuatkan aku hampir menangis tetapi ku tahan. aku tahu, perpisahan ini cuma untuk sementara. berpisah jauh di negeri orang bukan alasan untuk berhenti menimba ilmu.. hanya doa ibu bapa yang mampu mengiringi perjalanan ke sana..
papepun, sampi je kt ipoh, radja(housemate penang, fesyen idol) amik kteowank kt stesen buz. puas dye bwk kteowank jln2 arie nie.. mkan kat vanggey, jln kt jusco,kedai bundle n mcm2 lgi...
papepun ini merupakan pengalaman aku yg agak berharga kerana pertama kali menjejak bumi perak darul ridzuan nie.. al maklumlah selama nie acik terperap kat sarawak. hehe.. aku rse nie je r yg dpt aku nukilkan arie nie.. aku masih byk assignment nk wat nie.. so, i nak chiow dlu k..
salam ukhuwah fillah dariku untuk semua...

No comments:

Post a Comment